UVdata tilbyder et nyt inspirationswebinar inden efterårsferien!

Vi ved at rigtigt mange er kommet rigtigt godt fra land i år ift. at tage undervisningsplatformen i brug. Vi ser konstant høje brugstal på platformen, og vi mærker også i kontakten med alle jer brugere, at I er kommet rigtigt langt ift. at udnytte værktøjet.

Flere har efterspurgt lidt hjælp ift. at bruge platformens ugeplansmodul – MinUge – mere “smart”, og derfor tilbyder vi nu et inspirationswebinar lagt på to forskellige datoer.

På webinaret ser vi på følgende ting:

  • Opbygningen af ugeplanen, MinUge.
  • Sammenhængen mellem årsplaner, forløb og MinUge.
  • Oprettelsen af begivenheder/opgaver/hjemmearbejde direkte i MinUge.
  • Sammenhængen mellem MinUge og AULA.
  • Små refleksioner over potentialet i ugeplanen – alt efter hvem man skriver til, og hvor de ser den.

HVORNÅR?

Vi afvikler webinaret to gange, og det finder sted på følgende datoer og tidspunkter:

  • mandag d 28. september – kl. 14.00-16.00, og
  • torsdag d. 1. oktober – kl. 14.30-16.30

PRIS

Deltagergebyret for hver enkelt deltager er 295,00 kr.

Gebyret vil blive opkrævet for alle anførte deltagere på tilmeldingsblanketten.

HVORDAN?

Skulle du – eller kollegaer på din skole – have lyst til at deltage på webinarerne, så kan I tilmelde jer idet I downloader og udfylder en eller flere af disse formularer:

28. SEPTEMBER 2020: TILMELDINGSBLANKETTER

1. OKTOBER 2020: TILMELDINGSBLANKETTER

Når I har downloadet og udfyldt blanketten, så skal den returneres til UVdata på mailadressen: rh[snabel-a]uvdata.dk.

OBS! TILMELDINGEN SKAL VÆRE OS I HÆNDE SENEST TO ARBEJDSDAGE FØR DET RESPEKTIVE WEBINAR.

Husk underskriften på tilmeldingen er bindende.

DELTAGELSE?

For at sikre det bedst mulige udbytte af webinaret, har vi sat en grænse for antallet af deltagere på maximalt 50 personer pr. webinar.

Når vi har modtaget skolens tilmelding, vil vi 1-2 dage før webinaret fremsende et unikt deltagerlink til hver enkelte deltager anført på tilmeldingen. I samme mail vil der være klare retningslinjer for, hvor og hvordan man deltager.

Vi glæder os til at se jer!

/TEAM MU