UVdata tilbyder i begyndelsen af det kommende skoleår to webinarer, der er skræddersyet til at give nye undervisere (pædagoger og lærere) – eller lærere der skal til at i gang med undervisningsplatformen – hjælp til at komme sikkert i gang.

På webinaret ser vi på følgende ting:

  • Opbygningen af MinUddannelse
  • Holdene og holdbegrebet i MinUddannelse
  • Tilblivelse af årsplaner
  • Idéen med digitale undervisningsforløb (tips til indskoling, mellemtrin og udskoling)
  • Arbejdet med ugeplaner

– og så snuser vi også lidt til arbejdet med elevplaner, hvis vi kan nå det.

HVORNÅR?

Vi afvikler to stk webinarer, og disse finder sted på følgende datoer og tidspunkter:

  • fredag d. 7. august – kl. 11.30-14.00, og
  • onsdag d. 19. august – kl. 14.30-17.00

PRIS

Deltagergebyret for hver enkelt deltager er 295,00 kr.

Gebyret vil blive opkrævet for alle anførte deltagere på tilmeldingsblanketten.

HVORDAN?

Skulle du – eller kollegaer på din skole – have lyst til at deltage på webinarerne, så kan I tilmelde jer idet I downloader og udfylder en eller flere af disse formularer:

WORDFILER (.docx)

PDF-filer (.pdf)

Efter I har downloadet og udfyldt blanketten, så skal I returnere den til rh[snabel-a]uvdata.dk.

OBS! TILMELDINGEN SKAL VÆRE OS I HÆNDE SENEST TO ARBEJDSDAGE FØR DET RESPEKTIVE WEBINAR.

Husk underskriften på tilmeldingen er bindende.

DELTAGELSE?

For at sikre det bedst mulige udbytte af webinaret, har vi sat en grænse for antallet af deltagere på maximalt 50 personer pr. webinar.

Når vi har modtaget skolens tilmelding, vil vi 1-2 dage før webinaret fremsende et unikt deltagerlink til hver enkelte deltager anført på tilmeldingen. I samme mail vil der være klare retningslinjer for, hvor og hvordan man deltager.

Bemærk at denne deltagermail kan ende i jeres mailfolder til SPAM/uønsket post, idet vi sender som BCC-mail jf. GDPR-reglerne.

Vi glæder os til at se jer!

/TEAM MU